BLOG HAKKINDA

Sürekli gelişen ve değişen moda trendlerini takip etmek . Defileler , Aksesuarlar , İndirimler , çılgınca takip ettiğimiz Stil İkonları , Makyaj Trendleri , Cilt Bakımı, Güzellik Tüyoları,Nailart,Ünlüler Dünyası , Trendler, Hollywood,2014,Modanın Kuralları, Sokak Stili ve Stil Danışmanlığı. Modaya dair herşeyi bu blogda bulabilirsiniz.

20 Eki 2013

D.I.Y Converse Tasarımı



Bazen kullanmaktan sıkıldığımız bazende eskimiş ayakkabılarımıza ufak dokunuşlar yaparak değişiklikler yapabiliriz. Ben bu beyaz converselerimi biraz değiştirmek istedim. Bunun için üç farklı renkte gümüş, floresan yeşil ve sarı sprey kullandım. Ayrıca , farklı bir hava katmak için  yeni  renkli  ve desenli ayakkabı bağcıkları da aldım.İşte sadece bu malzemelerle farklı bir ayakkabı ortaya çıktı . Önce gümüş akrilik spreyle ayakkabının uçlarını boyadım. Bu boyamayı yaparken degrade tekniğini kullandım .Foresan sarı  en son  da  yeşil rengi kullandım .  Boyama  işlemi  bittikten  sonra kurumaya  bıraktım .  Son  aşamasında  beğenerek aldığım ayakkabı bağcıklarını eskisiyle değiştirdim.  Sizde   yıpranmış  veya  renginden sıkıldığınız  spor  ayakkabıları  isteğiniz  renkte boyayabilirsiniz .  Boyaları alın içinizden geldiği gibi boyayın. Eminim  harika  ayakkabılar  ortaya çıkacak...







Hiç yorum yok: