BLOG HAKKINDA

Sürekli gelişen ve değişen moda trendlerini takip etmek . Defileler , Aksesuarlar , İndirimler , çılgınca takip ettiğimiz Stil İkonları , Makyaj Trendleri , Cilt Bakımı, Güzellik Tüyoları,Nailart,Ünlüler Dünyası , Trendler, Hollywood,2014,Modanın Kuralları, Sokak Stili ve Stil Danışmanlığı. Modaya dair herşeyi bu blogda bulabilirsiniz.

22 Ara 2013

Yılbaşı Kombinleri

Yılbaşı yaklaşıyor.Hepimiz yılbaşı günü için farklı planlar yaptık.Bazılarımız da ben evden çıkmam abur cuburun dibine vururum , diyeti askıya alırım dedi.Fakat,nereye gidersek gidelim kafamızda aynı soru işretleri...Acaba ne giysem? Aradığım elbiseyi bulabilecek miyim? Ev partisi için bu kıyafet fazla mı olur? Bu sorular sizi meşgul etmediyse bile eminim çevrenizden duydunuz.Bende boş durmadım kendi kombinimi düşünürken ( ben tercihimi siyahtan yana kullandım) sizin için de her duruma ve ruh haline uygun kombinler hazırladım.İşte yeni yıl kombinleri: